ندای ورزقان

متن مرتبط با «هستند» در سایت ندای ورزقان نوشته شده است

مردم ورزقان صاحبان اصلی مس سونگون هستند

  • نیلوبلاگ

    مردم ورزقان صاحبان اصلی مس سونگون هستند مردم ورزقان صاحبان اصلی مس سونگون هستند/ امیدوارم نماینده شایسته‌ای در کلمبیا باشم به گزارش آوای ورزقان، علیرضا صمیمی در گفتگوی ائل، در خصوص تیم فوتسال مس سونگون ورزقان عنوان کرد: خدا رو شکر بعد از حمایت مسئولان مربوطه، باشگاه مس سونگون از لحاظ مدیریتی در حال حاضر شرایط خوبی دارد.وی در ادامه صحبت هایش افزود: من در حال حاضر در اردوی تیم ملی هستم و چندان اطلاع خاصی از جابجایی باشگاه به شهر ورزقان ندارم، اما به هر حال این باشگاه متعلق به ورزقان است و صاحب...

    ادامه مطلب