- بهرهبرداری از آسفالت معابر روستای اندریان/ تصویری
- فرماندار:معضلات اجتماعی شهرستان روستا به روستا احصا شوند
- دعوت فرماندار ورزقان از سرمایهگذاران برای سرمایه گذاری در این شهرستان
- اولین کارگاه آموزش قالیبافی روستایی در ورزقان افتتاح شد+تصاویر
- ترویج ازدواج آسان مانع رواج بیبند و باری میشود
- مردم ورزقان صاحبان اصلی مس سونگون هستند
- خیابانهای ورزقان تا مهر ماه خط کشی و علائم راهنمایی نصب شوند
- دلیل حذف ۷ رشته دانشگاه آزاد ورزقان چیست؟
- تیم فوتسال مس سونگون به مصاف منتخب ورزقان میرود
- تیم فوتسال مس سونگون به مصاف منتخب ورزقان میرود
به گزارش آوای ورزقان، حسن یحیوی امروز در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان ورزقان با تاکید بر خط کشی عابرپیاده خیابانهای شهر تا اول مهر ماه، ساماندهی تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی سطح شهر را خواستار شد.
وی افزود: با توجه به اینکه در خیابان اصلی شهر روکش آسفالت صورت گرفته، نیاز است تا با نصب سرعت گیرهای استاندارد از رانندگی با سرعت مجاز جلوگیری شود که نهادینه کردن فرهنگ صحیح رانندگی در شهرستان نیز میتواند در این زمینه موثر باشد.
فرماندار شهرستان ورزقان با اشاره به اینکه جاده موجود ورزقان – خواجه ظرفیت میزان تردد فعلی را ندارد، گفت: از سالهای قبل باید این جاده به جاده اصلی ارتقاء می یافت که اکنون به جهت شروع عملیات احداث بزرگراه خواجه – ورزقان به جد پیگیر تکمیل این بزگراه هستیم تا امسال یک قطعه از این بزرگراه مورد بهرهبرداری قرار گیرد.
وی از اداره راه و شهرسازی شهرستان خط کشی روکش آسفالت و نصب علائم راهنمایی در جاده موجود خواجه – ورزقان و تکمیل روکش آسفالت جاده ورزقان – خاروانا را خواستار شد.
سرهنگ قاسم نظری فرمانده انتظامی شهرستان ورزقان با تاکید بر احداث ساختمان پلیس راهنمایی در ورزقان با استفاده از امکانات موجود در شهرستان: گفت: ورزقان تنها شهرستانی است که پلیس راهنمایی در آن شهر با استقرار در کانکس به مردم خدمات ارائه میکند.


