بهرهبرداری از آسفالت معابر روستای اندریان/ تصویری 
به گزارش آوای ورزقان، امروز همزمان با هفته دولت پروژه آسفالت ریزی خیابان و معابر روستای اندریان با حضور فرماندار شهرستان ورزقان، بخشدار و اعضای شورای اداری خاروانا و اهالی روستای اندریان مورد بهره برداری قرار گرفت.
این پروژه با ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع آسفالت ریزی و با اعتبار دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.
در آئین افتتاح این پروژه توسط فرمانداری ورزقان و اداره ورزش و جوانان شهرستان از خدیجه اسکندرپور نوجوان معلول ولی هنرمند ساکن روستای اندریان تجلیل به عمل آمد.
ندای ورزقان...
ما را در سایت ندای ورزقان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 52 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 16:52